babyboymom Arkadaşlar başına gelen yada bilen var mı? Ben Dalyan’da yaşıyorum aile hekimimiz orada fakat sömestr tatili için İzmir’de kalacağız yarında 6. Ay aşımızın vakti. Ne yapmam gerek bilen var mı? Burda aile hekimi aşımızı yaparlar herhalde bizi ortada bırakacak değillerdir değil mi? Sizlere sormak istedim. Teşekkür ediyorum şimdiden😊
NurAyk babyboymom tabiki yaparlar bende 4 ay aşımızda ailemin yanındaydım. Sisteme giriyorlar yaptıktan sonra. sen sadece kendi sağlık ocağına bilgi verirsin aşımızı olduk diye. Yinede aşıdan birgün önce git bilgi ver sabah vs gel derler sana 🤗
Derinsum babyboymom misafir olduğun ilde yaptirabilirsin ben misafirim de sağlık ocağına yapıyorlar cnm
Alminam babyboymom Aynı şeyi yaşadım en yakın sağlık ocağına gidin. Durumu anlatın. Yapıyorlar Ama şöyle birşey var ebe bana aşı sayılı geliyor dedi pazartesi gel dedi. Yani aşıların hangi gün açılacağını önceden gidin öğrenin
HaticeCicek Bende ziyaret icin annemlere gittigimde denk geldi 2 kere. Annemlerin bagli oldugu saglikocagina gittim asilarini yaptirdim. Yapan ebe hanim sisteme giriyor bilgilerini sizde gonul rahatligiyla gidip yaptirabilirsiniz😊
nrgkck Bende yaptırdım ikamet Adana 2 ay aşılarını Ankarada yaptılar gidip misafir açrırıyorsun sisteme kayıt ediyorlar.
babyboymom Ay çok teşekkür ederim arkadaşlar ya içimi rahatlattınız böyle zor durumlarda bu forum çok faydalı oluyor sağolsunlar. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum yarın gidip hemen aşı için gerekenleri yaptıracağım. Yazanlara çok teiekkür ediyorum tekrar tekrar😊🙏❤️
Anneanneyim Gitme ne bile gerek yok canm ıntten telefon numarasını bulup araya bilirsin bizde torunumun aşısını bu gün öyle yaptırdık sağlıkla büyütün bebişinizi