Merhaba arkadaşlar, 2aylik bebeğimin ellerini ve ayaklarini asla isitamiyorum. Yani kucağımda emerken felan ısınıyor ama uyurken uyanıkken elleri buz gibi oluo. Ayaklarına çorap giydiriyoruz onlar da ısınmıyor. Kat kat örtmeye başladım artık. Önümüz kış Antalya’da henüz havalar soğuması bile. Siz elleri için ne yapiyorsunu?