6 gün önce doğum yaptım bebeğim yoğunbakımda emmediği için ekstra çaba sarfediyorum. 2 saatte bir sağım. Bana çocuk doktoru 3 bardak humana stil tea, 3×20 damla galactaco önerdi ekstra olarak günde 1 tane promalt ve en geç 3 saatte 1 sağım yapıyorum. Yeni doğum yaptığım için mi yoksa faydasını mı görüyorum bilmiyorum ama bana iyi geldi bunlar. İlk bebeğimde sık sık emzirmiştim gak meme guk meme o şekilde bol bol sütüm olmuştu 😊