RavzaSare biraz öksürük vardı diye bir gece acil doktoruna götürdük ventolin verdi. şurubu aldık ama yan etkilerine baktık çok fazlaydı. vermedik. sabah kendi doktorumuza gittik. iyiki kullanmamışsınız yan etkisi çok evet dedi. bize bitkisel şurup verdi. o çok iyi geldi bebegime..