1 yaşında bebeğim var geceleri aşırı sık uyanıyor, ne sıkıntısı var bilemiyoruz. Düzenli besleniyor gaz sıkıntısı yok emiyor Gündüz uykumuz düzenli(çok uyumuyor) , ama geceleri sürekli ben yanında mıyım diye kontrol ediyormuş gibi emmek istiyor. Ne gecem var ne gündüzüm. Aynı durumu yaşayanlar lütfen yazsın