Wrfmrv bende hamileyken bu durumu sık sık yaşıyordum canım. Özellikle son haftalarda. Erken dogum riskim yoktu. Hatta 41-42 haftalarda dogurdum 2 cocugumu da 😅 doktor ultrasondan baktiginda ayaklari aşağıda oldugu icin tekme attığında vajinada hissedebilirsin diyordu bana hep. Gercektende öyle. Ayaklari aşagida oldugu icin öyle hissediyorsunuz. Ama ters dönünce ,yani başı aşagiya gelince bu sefer de kaburgalara tekme atıyorlar 😂 ve bu daha cok acıtıyor, nefesin kesiliyor resmen 😬😅