Bu sabah mesai saatleri içersinde mesaj atıcam kızlar teşekkür ederim 😊 günü geçer diye endişeleniyorum 4. Ay aşımızda çok ağladı yavrm hiç susmadı bir de eşim de yoktu evde kafayı yiyecek gibi oldum çok zordu benim için. Menenjit aşısı da çok Zor oluyormuş ateş vs yapıyormuş o yüzden beklemek istiyorm tarih geçmeyecekse tabi