Bal_bebek çekmeköy de oturuyorum bebeğim 4 aylıkken gelmişler ama evde kimse yoktu, çünkü biz memleketteydik. Kapıya bir not bırakmışlar,aradım. Hoşgeldin bebek paketiniz için gelmiştik ama evde değilmişsiniz o yüzden not bırakılmıştır dediler. İçeriğini sormadım, gidipte almadım valla. 🤷♀️
Belediyeyi arayıp sorabilirsiniz aslında bu uygulamanız var mı diye.