AsilAlsancak Arkadaşlar ev aldik ve ev tasidik derken gogsumu sagamaz oldum günde 1 sagdim 1 haftadir.neredeyse sutum kesilecek normalde 3 saatte bir 90 cc geliyordu suan 30 cc bile gelmiyor acil bana care söyleyin.bebeğim daha iki buçuk aylik.
Melikederinakinnn AsilAlsancak tekrar sagmaya yada emzirmeye devam edin surekli sagarak zaten sut arymazki emzirmenizde lazkm sagmak tek basina cozum degil bide merk etmeyin bazen gogus kendni terbye edeblyo siz iki satate bir duzenli sagin bol su icmeyi ihmal etmeykn ve anne caylarini icin kesinlikle bestlak damlada kullanabilirsiniz
AsilAlsancak Melikederinakinnn bestlak damla tam olarak nedir bebeğim emmiyor sagiyodum 2 buçuk aydır
Papatyaseverr Melikederinakinnn neden sadece sağmak çözüm olmasın bebeğim doğduğundan beri emmiyor 8. Aya giricez ben başından beri sağarak veriyorum sütümde yetecek kadar geliyor şükürler olsun.Canım sütünü arttırana kadar bol su iç ve 2 saatte bir sağ azda gelse sağ artıcak sonra arasını 3-4 saatte cıkarabilirsin ama sakın daha fazla uzatma arasını 💜 @AsilAlsancak
Melikederinakinnn AsilAlsancak bestlak bitkisel sut arttirici damla icinde rezene melisa Arpa cemen otu Mine cicegi olan gunde uc kere sabah ogle aksam bir bardak suya yirmi damla damlatarak iciyorsunuz
Lidya-t Papatyaseverr Aynen ya bir tutturmuşlar sağmak tek başına çözüm değil diye . Böyle diyerek sadece milletin moralini bozuyorlar. 6 aydır sadece sağarak veriyorum. Mama hiç kullanmadım sütümde boldu çok şükür. Çoğu emziren anne bile mama veriyor demekki emzirmekte yeterli olmuyormuş.
Papatyaseverr Samsam emziriyorsunuz değil mi öyleyse bolca emzirin sağdığınız zaman daha gazla süt üretiyor gögüsler
Papatyaseverr Lidya-t evet canım genelde bu lafı kullananlar düzensiz sağım yaparak sütünü azaltan insanlardan duyuyor kendileride sağım yapmadığı için direk kulaktan dolma bilgilerle sağmak sütü azaltır uzun süre sağarak süt arttıramazsın biter gibi şeyler söylüyor doğru değil,düzenli sağım, olan sütü yada az olan daha da artırır çoğaltır çoğu bilmiyor ilk sağdığım sütü hatırlıyorum bir yemek kaşığı anca geliyordu şimdi dolapta biberonda ekstra sütüm oluyor 😊
Samsam Iki qizimda da ele oldu,indi 3 cu qizim oldu 4 ay olacag insaallah,sudum cok gelir,hetta kilo da verirem,60 dan 50 ye dusub kilom