Bebeğim 15 aylık daha öncede bu konuyla alakalı post açtım ama cevap bulamadım kızım resmen emme bağımlısı gece gündüz her saniye meme diye ağlıyor vermezsem çıldırıyor kendini perişan ediyor hiç bişey yemiyor bugün yoğurt yediriyim dedim onu yerken bile meme diye ağlıyor ve krizi gelince emzirmeden susmuyor artık psikolojim alt üst 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum şuan sütten kesmek çok üzer ama ne olur bebeği böyle olup çare bulsn varmı gerçekten yoruldum bütün gün yediklerini topla yarım çay bardağı eder gün geçtikçe sevdiği şeyleride yemiyor gece desen 1500 kez uyanıp emmek istiyor yanıma geliyor meme ağzında uyuyor çıkınca hemen uyanıyor