Bebişim 56 günlük kilosu falan çok iyi sık sık beslenirdi memeyi çok seviyordu ne olduysa 3 4 gündür gündüzleri akşamları falan bi türlü memeyi almıyor bazen uyuklarken vermeyi başarıyorum onda da çok kısa emip bırakıyor ağlıyor ayrıca meme vermeye çalıştığımda ağzına değdiği an sanki bişey varmş gibi bi anda kendini geriye atıp ağlamaya başlıyor. Bu dediklerimi gece yapmıyo bu arada. Öğlen başlıyor gece uykusuna kadar böyle. Neden olabilir sebebi kafayı yicem artık