Merhaba bebeğim 2 ay 5 günlük 40ı çıkana kadar 2-3 saatte bir uyandırıp emzirirdim sonra gelilşmi iyi olduğu için uyandırmayı bıraktım uyanmasını bekledim geceleri 4 saatte bir uyanıp emip uyuyordu son iki gündür geceleri 6-7 saat aralıksız uyuyor ben zorla uyandırıp emziriyorum. Normal mi bırakmalı mıyım uyusun yoksa alarm kurup uyanmalı mıyım bu kadar uyuması normal mi sizce ?