Merhaba anneler kızım 10 aylık ve çok büyük uyku sorunu yaşıyorum doğduğundan beri sallıyorum ne yazık ki 3 hafta önce de işe başladım. Ama geceler saat 1 buçuktan 5 lere kadar uyutmaya çalışıyorum uykusuz işe gidiyorum ne olur bana bunun geçici birşey olduğunu söyleyin çünkü kızım düzenli uyuyan bir bebekti☹️☹️