AygulSina 40 ucurmanin mevludu var diş buğdayı var ama ben büyüyüp te anlayacağı yasa gelinceye kadar hicbir kutlama yapmayacam çocuğu şekilden şekle söküp fotoğraf ta cektirmedim 😂 p kutlamaları ben niye başkasını mutlu etmek için kendimi harap edeyim ki hiç hatırlamayacak bile belki 1 ya da 2 yaşına gelince doğumgünü nu kutlarım ama asla o gösterişli kutlamalar yapmam. Bilmiorum ama bana çok saçma geliyor kutlayanlara elbette sonsuz saygım var elbette ki eğleniyorlar ki yapıyorlar. Hem durumu yetmeyip yapamayan insanlar da bebeği için üzülür diye düşünüyorum ben niye yapamıyorum diye.