Evet hanımlar herkeste oldugu gibi bizde de bi yaramaz bir minnak var henüz 9 Aylığız ve beşikte uyumuyoruz annemizin babamızın arasında bir anneyi bir babayı tepikliye tepikliye yatağın birer ucunda yatırıyoruz😅bıktım bu kocasız uyumaktan önce eşimle sarılır uyurduk şimdi hasret kaldık aramıza giren minik fare yüzünden😅😔