Asyammmm ben vurdurdum 9. Ay aşısını kızamık aşısı zaten aynı aşıyı 1 Yaşında da vuruyorlar canım salgın nedeni ile hem 9 hem 1 Yaşında vuruyorlar bizde 1 yaş aşımızı bulunduk biri eksik kaldı onun icn da ariycaz dediler bir buçuk hafta olucak daha ariycaklar