Anne_6 birdelianne_ 1 yaşına kadar d vitaminini kullandırttılar. 16 aylık olduk. Hem balık yağı hem d vitamini kullanıyoruz. D vitaminini 2 3 günde bir veriyorum. Şişe bitince bırakıcaz artık.
Dgndrmz birdelianne_ ya bizde pek balık tüketmiyoruz doktora söyledim doktor kan degerlerine bakıyom ona göre yazarm alın derım dedi kan degerleri normal çıkınca gerek görmedi kesın içmesi gerekmiyo herhalde dimi yolsa doktor önerirdi
birdelianne_ Dgndrmz tabiki kesin içmesi gerekmiyor en iyisini doktorunuz bilir bazı çocuklarda vitamin değerleri Yüksek çıkıyor ondan önerilmiyor