Merhaba arkadaşlar. 1 haftadır o kadar yıpranmış durumdayım ki sizlerden öncelikle dua isteyeceğim. Topuk kanı sonucu sağlık ocağından tekrar arandık ve fenilketonuri değerinin 2.2 tsh değerinin 7.5 çıktığını tekrar topuk kanı almaları gerektiğini söylediler. Hemen götürüp topuk kanını verdim sonra takip eden doktorumuza götürdüm tsh testlerini tekrarladık. Tsh sonucu 6.6 çıktı doktorumuz korkulacak bişey yok 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi. Ama fenilketonuri ismi bile mideme ağrılar sokuyor. Özel bir laboratuvar da bu testin yapıldığını öğrendim ve oraya da kan verdik ama hala sonuçlar çıkmadı. Sizlerden ricam öncelikle dua edin lütfen pku çıkmasın :( bir umuda sığınmak için soruyorum aranızda topuk kanı sonucu ilk önce pozitif gelip sonraki alınan testte temiz çıkan var mı? Lütfen yardım edin