Bende yaptırdım ve karma aşı ekstra bir tane daha var ama gercekten onemli aşılar benim kızımda biraz ateş yukselmesi oldu ama üzerindekileri çıkarınca birazda eski sistem başını ıslatınca düştü hemen fakat bebekten bebeğe fark ediyor. Bizde pandemi sebebiyle kendı doktorumuzda hastanede yaptırmayı tercih ettik.