Sevdaysl Benim dr kesinlikle karşı, plastik cerrah tanıdık dr la da konuştum oda karşı. Açıklamaları, 'sezeryan kesisinden sonra kaslarda gevşeklik oluyor, eğer korse kullanilirsa kas kendi kendini onaramadan tedavi oluyor ve göbek geçici sekilde gidiyor, kaslar tembelleştiği için kilo alımında hemen göbek çıkıyor. Sonra da sezeryan göbeğim var diyorlar. Sezeryandan 1 ay sonra hafif yürüyüş 3 ay sonra da spor. İleri zamanda da göbek fln olmaz' dediler. Bende bu sebeple kullanmıyorum. Paylaşmak istedim