Benimminikim canim benimde tek yumurta ikizlerim var 20aylik oldular,aralarinda kilo boy ve gelişim farki var,biri emekledi öteki bebegim 10gün sonra emekledi,öteki bebeğim daha iri biri daha zayıf ama bu hep böyleydi,hamile kaldigimdan beri doktorum hep dedi aralarinda boy kilo farki olucak diye,bende bi ara takildim herkes aaa ne kadar zayif diye başlıyordu devami geliyordu,unutma sen 2 bebek büyütüyorsun tabiki farkliliklar olucak ikisi bir ayni dönemde herseyi yapmicaklar,zaten doktorda demiş hersey normal diye,üzme kendini sen cok iyi bi annesin süper Anne..