Haticeederen5 Deniz_Efe bnde öyleyim 7 aydır düzenli olurdum bu ay yok korku sardı kasıklarıma ağrı gidiyor sürekli 😔
Drop Bu kdar insanın gecikmesi ve benim gibi testlerinin negatif cıkışı falan bence havalardan ve yaşadığımız stresten 🤦🏻♀️ Stres daha cok geciktiriyor diye düşünüyorum
ArasCinarveAnnesi Deniz_Efe Benimde doğum yapalı 4 ay oldu. 2.ayımda ve 3. Ayımda adet oldum. Bi ay 25 inde oldum diğer ay 20sinde oldum bu ay hala olmadım. Eşime doğum sonrası sürekli korunmasını söyledim hep geçiştirdi. Bende emzirdiğim için kendi hormon dengemi bozmak istemedim. Ve bu ay da adetim gecikince aklım çıktı hala olmadım. Eşim ben kendimden eminim diyo bende 3 gün önce test yaptım negatif çıktı ama. Hala doğum sonrası düzensizliği kabullenemedim aklım hala bi dünya test yapmakta 😅🤭
Drop ArasCinarveAnnesi işte ben işi abarttım bugün 7. Testimi yaptım.doktorumun yanında calısan dogum hemşiresiyle konustum bunca test negatifse sıkıntı yok korkma düzensizlik illa olur dedi.hatta ve hatta hep farklı markalar test alıp yaptım düşünün😂 bence biraz kendimizi rahat bırakalım olucaz.gerci size diyorum ben hala korkuyorum🤦🏻♀️
Deniz_Efe ArasCinarveAnnesi çünkü biz kadınız bir yandan olmasın diye çabalarken bir yanımızda olsun isteriz 😂
ArasCinarveAnnesi Drop Hahha bende öyleyim hergün internette bir dünya doğum sonrası adet düzensizliği üzerine makale okuyorum sonra kapatıp niye hala olmadım diye dert ediyorum, muhteşem bi çelişki 🤣🤭 bende yine test yapıcam bi kaç gün daha geçmesini bekliyorum 🤣
MerveLiva Deniz_Efe oyzden geri çekilmeyi kabul ediyorsunuz ikinciyi düşünmeseniz her türlü tedbiri alırsınız😂 ay bnmki daha çok küçük 4bucuk aylık ancak başedyrum ztn 🙈
sehribannn Deniz_Efe ben zaten sana söylemedim canım genelleme yaptim ki onlarında kendinden emin olması tuhaf bir damlasi bile ooo😂 yani o kadar korunma yontemleriyle hamile kalan insanlar var sonuç olarak bunu anlayamıyorum 🤷🏻♀️😂
Mineyusuf Deniz_Efe 4 yaşında bir oglum birde 8 aylık oğlum var Rabbim evlat duygusunu olmayanlara da Nasip etsin İnşaAllah rızk Allahtan fakat önce bunlar büyüsün yeter bize ama hala korkuyorum 😂😂😂
Drop Deniz_Efe bence strese bağlı yaa . Elbette cok güzel bi duygu annelik ama evlatlarımız küçük olunca insanın gözü korkuyor Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlı zamanda .🙏🏼 Ay ne zaman olcaz merak ediyorum vallaa ya
ArasCinarveAnnesi Deniz_Efe Şimdi büyük konuşmak istemem tabi ama Allah isteyene versin 🤭 Allaha şükür bir tanesini kucağıma aldım daha yeni 4 aylık oldu şu an bu kadar erken zamanda ikincisini düşünmüyorum açıkçası 🤭 Zaten doğumdan çıkınca eşime ilk Ben bi daha çocuk doğurmıycam demiştim 🤣 adetim gecikip test yapıp negatif sonuç alana kadar soğuk terler döktüm resmen 🤭😅
Serapavsar Deniz_Efe Bizde o yöntemle korunuyoruz her ay düzenli adet olurum ben Kafaya takarsan da olmazsin canım çok düşünme inşllah olursun 😇
Andre01 Deniz_Efe bir insanla aynı şeyleri yasamak çok tuhaf bende 9 ay önce doğum yaptım biz de sizin yöntemle korunuyoruz benimde ilk adetim 6. Ayımda basladı ve benimde bugün tam14. Günüm 😂 bende test 3defa test yaptım negatif ama piskolojik olarak adet olmamak çok yoruyor insanı
Andre01 Deniz_Efe ama bende adet günüme 1 hafta kala peceteyle sildiğimde farkettiğim pembe lekelenmeler oldu 3 gün boyunca süren adet günüm geçtikten sonra 2 gün daha o lekeleri gördüm şimdi hiç tık yok hastada olmadım