Aysegulokka Kızım 10 aylık her akşam fışkırtarak kusuyor ne yediyse herşeyi çıkarıyor sebebi ne olabilir?
Limonlukek Aysegulokka sürekli bi durumsa bu sıkıntı olduguna işaret eder bence dra göyürmelisin malum mevsşm geçişi hastalık dönemindeyiz ihmale gelmez götür ☺️
Mom299 Aysegulokka Benim kızımda çok kusuyordu 3 aylıkız bu gun doktora gittik süt alerjisi ve reflüsü oldugunu söyledi süt diyetine giricez bakalım bu gun den itibaren
Bukettt35 Aysegulokka size göre küçüğüz ☺️ bizde 43 günlük olduk aynı dert bizde de var doktora gittik bütün testleri yaptı hiç bişey yok dedi reflü olabilir dedi eğer biraz daha devam ederse çocuk gastroenteroloji uzmanı na gönderdi
Bnbalkan Bukettt35 benim bebeğim o zamanlar kusuyordu fazlasını çıkarıyordu 3. Ayın sonunda bitti umarım sizinkide öyledir
Bukettt35 Bnbalkan inşallah öyledir çevremdeki herkes fazlasını kusuyor diyor ama baya bir fışkırarak kusuyo parça parça oluyor bazende salya akar şekilde geliyo ağzından
Bnbalkan Bukettt35 evet benim ki de öyleydi inan ki günde 5 önlük kullanıyordum sık sık kaynatıyordum bir de 😔 çok şükür geçti birden pat diye kusardı ne halı kaldı ne üst baş hamdolsun geçti
Zehra_Masume Benim kıızmda 3 aylık olcak sürekli kusuyor randevu aldım doktora götürcem büyük ihtimal reflü