Sezenkumsal92 Kizlar emzirirken balik yagi tuketmek bebek gelisimi ve zeka gelisimi acisindan onemliymis galiba sutun kalitesini de arttiriyormus kullanan varmi biz 19 gnluguz baslamak istiyorm hangi marka kullandiniz yada bildiginiz en iyi balik yagi omg3 onerirmisiniz?
Arven10 Sezenkumsal92 ben dekullandım çok faydasını gördüm özellikle yoğun emzirme döneminde çok iyi geldi fiziksel ve mental açıdan toparladım kendimi ocean plus kullandım eczacım onu önerdi önemli olan içeriğindeki Epa ve Depa oranları yüksek olmalı bunlara dikkat edin yoksa hepsi balık yağı
glam Sezenkumsal92 dlekturann evet anne kullanıyor süt kalitesini arttırmak için. Bize çocuk doktorumuz new life’ın balık yağını önerdi. Onu kullanıyorum
[silindi] Kesinlikle ocean mummy balık yağı hamilelikte de kullandım memnunum temiz içeriği ve sıkıntı olunca çok ilgili bir firma 😊
dlekturann Balık yağı mı neden kullanılıyor ? Annemi kullanıyor ? Birde son olarak anne kilo alıyo mu
Sezenkumsal92 dlekturann bnse bu kilo oalyini merak eddim aldieiyormu acaba gerci bi tanidigigim hafta da 3 kere Efa balik yagi hergun yarim osteocare kalsiyum kullaniyoemus dr. Oyle onermis cok zayif birisi bebegi de 2600 dogmus suan 9 aylik tosun gbi masllh sadece anne sutu
yucelmeznn Ben kullanmaya başladım doktorumunda haberi var easyfishoilin yetişkinler için olan balık yağı güzel besin değerleri iyi balık kokusu falan yok