Avsininannesi15 Aysenurglc kusura bakma kotu Amaçla sormuyorum 1.300 aldığınız 2 ci eli 2 binemi satmak istiyorsunuz? Yoksa şakamı yaptiniz
Aysenurglc Avsininannesi15 yani şuan pahalı olduğunu vurguladım o fiyata bulamayacağını söylemek istedim canım bebeğim daha 2 buçuk aylık gayet güzel kullanıyorum şuan.ins sende bulursun bebeğin için en iyisini 🥰
Avsininannesi15 Aysenurglc yok kuşum ben arayışta değilim sevmedi bebeğim chicco ana kucağını öyle duruyor bosbosna 6 bucuk aylık öylesine sordum ben
Elisay Canım benimkinde beş sallama özelliği var yeni sıfır aldım iki aydır çocuğum kullanıyor let go ya koydum 2000 den almak istersen bilgin olsun tainimiz çıktı oraya götür buraya getir yapmamak için satıyorum