BabyLinda Malesef çamaşırları evin içinde kurutuyorum. Ve inanılmaz toz topluyor. Sanırım makine alacağım. Var mıdır kullanan? Önerilere açığım.
Agg0207 BabyLinda kesinlikle Arcelik asiri memnunum evin tozu yaridan fazla azaldi diyebilirim cocuklu eve bence bu sart
ikizerkekannesi BabyLinda vestel kullanıyorum ben gayet memnunum kışın elim ayağım açıkcası dediğiniz gibi kıyafetlerin üstünden çıkan toza Şaşırıp kalmıştım ilk zamanlar
BabyLinda ikizerkekannesi kıyafetleri sanki tozla yıkıyor gibiyim. daha bugün topladım çırparken çıkan tozdan tıkandım.
ikizerkekannesi BabyLinda öyle valla hele bebeklerin kıyafetlerine ilk yıkamada bile nasıl toz toplamıştım filtreden biz böylemi giyiyormuşuz diye çıkan tozu herkese göstermiştim😅