UmayDuruMom biz gaz damlası sab simplex kullandık çok da memnundum, tetrazinc çok güzel bir damla fakat biz onu oğlum üşütünce kullandık bağışıklığını güçlendirsin çabuk toparlasın diye, bir şişe kullanıp ocean d3 e devam ettik, şayet ek bi ihtiyaç durumu olursa kullanırsınız onu bence. Eğer direkt onu verirseniz bu sefer bi takviye ihtiyacı olduğunda daha kuvvetli bir sey gerekir. Ocean d3 ideal bence.