Esra___ benimde bebeğimin tsh 10 çıktı dün baktırdım. Benimde hamilelik dönemimde vardı 9 ay kullandım. Doğumdan sonra birdaha bakılamadı yarın Bende baktırıcam bakalım bi inşallah sütten bebeğe geçipte onu etkilemiyordur. Doktor 12 olmadıkça korkulacak bişey yok dedi bebek için ama bizim yakın düşebilir dedi 1 ay sonra bakalım dedi. Damardan kan alırken maf oldu çocuğum zaten küçücük daha 15 günlük