İyi geceler sevgili anneler. Daha önceleri bebeğimi sallayarak uyutuyordum. Bu ay sallayınca uyumaz oldu, bir gün pes ettim yatağına bıraktım 10 dk sonra geldiğimde uyumuştu. Bir iki haftadır yatağına bırakıyorum, öyle uyuyor. Ama gece uykusuna geçmeden biraz mırıldanıyor, şikayet ediyor gibi, mızırdıyor. Ağlamak değil, homurdanmak gibi anladınız işte. Ben bu durumda ne yapmalıyım gidip almalı mıyım? Bebeğimin bana güvenine, Bağlanmamıza zarar veriyor muyum, izin vermeli miyim 20 dk şikayet etmesine? Yarım saate uyuyor genelde, uyumadığı zamanlarda nasıl davranmalıyım?