Esilanur https://imgyukle.com/i/IxjuYj Ventolin kullanıyorum 10 dk sonra böyle kızarıyor neden acaba bilen varmı
_tospikannesi Esilanur doktor kontrolünde kullanıyorsun değil mi canım. Alerjisi vardır belki bu ilaç fazla kullanılmamalı dozu
hirasu Esilanur ben kullanıyorum canım ama böyle bır seyle karsılasmadım ben günde 4 kere yarım yarım kullanıyorum ama sankı bebişe dökünmuş alerjı yapmıs gıbı bence doktorunu ara bı sor derim ben
Tugbadrsn Esilanur Ben kullanıyorum canım bizde öyle bişi ılöadı geçmiş olsun alerji yapmul olabilir sürekli kullanıyor musunuz
esilesil Esilanur merhaba biz de kullandık ama böyle birşey yaşamadık ancak doktorumuz ilacı kullandıktan sonra ağız bölgesini su ile temiz bez ile hafif silmemizi ve bebeğe azıcık su vermemizi söylemişti. Pamukçuk tehlikesi açısından
Tugbadrsn Bide bebeğiniz bronlitmigeöridi sizinde bebeğim ne zmaan burnu aksa öksürse grip olsa hemen tıkanıyor yemek yiyemiyor tıkandıpı için bende hava veriyırım ventolin veya ronkotol ikiside aynı