Kuzey03 kilosu maşallah iyi ki annesi🧿 bence doyuyor,doymamış olsa kilo alımı çok olmazdı ve muhakkak doktor mamaya vs yöneltirdi. Geceleri de az ve sık emmeyi tercih ediyor sanırım bebişiniz☺️ Aç oldugu anlamına gelmez sebepsizce uyanıyor dahi olabilir uyku düZeni oluşmadığı için, memede rahat ediyordur