Aslihnm ben 6 ay salladım sonra çok yoruldum bir sabah bugün ve bundan sonra be olursa olsun sallamayacağım dedim ve 4 gün uğraştım en zoru ilk gündü o zaman 3 uyku yapıyordu uyumadı ağladı mızmızlandı ama alıştı yatağa yanına uzandım uyku vakti böyle uyuyacağız ben hep yanındayım dedim biraz döndü kalktı oturdu falan ama uyku kazandı biraz gecikmeli olsada uyudu sonraki uykularda aynı şekilde devam ettim çünkü karar vermiştim uyumazsa uyumasın dedim 4. Günün sonunda artık yatağımıza geçip elini tutuyordum seviyordum öyle uyuyordu bebekler tekrarlı bir şekilde öğreniyorlar ağladı çünkü alışmış olduğu sallanarak uyuma düzeni değiştiği için ağlayarak tepki veriyordu benim tecrübem böyle sadece biraz sabır ver çokça kararlılık gerekiyor yapabilirsiniz ağladıkça sarıldım buradayım bende seninle uyuyacağım dedim anladı mı derseniz bence anlıyorlar şu anda 15 aylık ve bütün uykumuz böyle sarılır elimle kolumla oynar uyur çok şükür 😇