Dün 6 ay aşıları oldu bebegımın ayrıca ılkkez ek gıda verdım bugun aynı gıdayı tekrar verdim öğürdü yemedi kustu ve akşama kadar ⅔ kez daha kustu normalde kusan bır bebek degıl ama besın alerjısı var acaba aşıdan dolayımı bu kusma ek gıdadan mı çözemedım