Sefaserpil sabah kahvaltı yapıyor omlet domates salatalık zeytin peynir sonra öğle uykusunda mama içiyor kalkınca çorba içiyor genelde veya yıldız şehriyeyi makarna gibi yapıyorum akşamda yemek ne varsa ondan yiyor ama genelde akşam çok çok az yiyor ha tabi bu arada muz elma armut erik çilek vs meyvelerden de ara öğün yapıyor eğer çorba yanında ayran veya kefir içmezse de meyvelerini yoğurtlu falan yapıp öyle yediriyorum kuruyemiş yiiyor yine aralarda tabi bir günü diğerini tutmuyor akşamda mama içip yatıyor. Yani aslında uzun zamandır muhallebi yapmıyorum