Gulcem44 evet oluyor hic merak etmeyin en zoru ilk gün zaten sonra yavas yavas normale dönüyor. İlac,bakım vs konusunda doktorunuzun dediklerini uygulayın ama onun dısındaki tavsiyem genelde kucağınızda kalsın benim bebeğim öyle sakinlesmisti kucağımda uyuyodu bekliyodum şuan en iyi siz gelirsiniz diye düsünüyorum🥰 çok geçmiş olsun