Hsrtgndz Birannebirfurki aynen öyle ☹️pamukla temizliyorum altını şimdi birazcık toparladı ama çok sert
Hsrtgndz Minnosumm demekki seneler geçmiş ama canbebe değişmemiş😁ben en son ilk bebeğimde yani 2013te kullandım denedim sizdiriyordu bırakmıştım demekki hala aynı ozaman BİM’in bezini kullanmıştım lrimadan sonra en iyi o gelmişti olmadı bide bim deniycez😁
Mom4775 Hsrtgndz avrupa yakası ise Silivri’de fabrikası var canbebenin. Yarı fiyatına satılıyor. 5 noda 120 tanesi 62 lira. 6 noda 112 tanesi 62 lira. Numara küçüldükçe adet sayısı artıyor bilginiz olsun
Hsrtgndz Mom4775 Anadolu yakasindayim ben bı uctayim İstanbul’un orası diyer ucunda kuzum saol yinede
as_cn Ben dogdugundan beri kızım can bebe kullaniyorum. Gozumde prima ile eş deger. Hem ince hem koruyuculugu mukemmel