Deletedmom79 Meraba herkese ☺️ Bebeğim 10 aylık oldu bana aşırı bı şekilde bağlandı hiç birakmio beni sürekli yanında kalmamı istio gidince aglio hiç bı sey yapamıyorum 😕 bu durumu yaşayan varmı
merveeker Deletedmom79 evet aynı durumdayız benim bebeğim de 10 aylık. Bu dönemler baglanma dönemiymiş sanırım
Bulutbey Deletedmom79 bizde öyleyiz üstüne alt iki diş ve köpek dişleri çıkmak üzere mızmız ağlamaklı. Birlikte oyun oynuyoruz hep. Telefonumu şarja takmaya bile kalksam ağlamaya başlıyor. Bir haftalığına kardeşime geldim biraz yeğenimle falan oynarlar diye. Ama ondan da biraz korkuyor çocuk selaam diyor bizimki başlıyor ağlamaya 😀
Araseymen Deletedmom79 9 ay 22 günlük yaka iğnesi diyorum oğluma önceden babaciydi şimdi babası gelsede 2 dk sonra yine bana geliyor.😅
Prensesinin-annesi-2019 Bizde o durumu yaşıyoruz 😊 benim kizimda 10 aylık emekliyorda ve bir yere tutunup kalkıyor ve ben mutfakta bi iş yaparken geliyor pacamdan bi tutuyor korkuyorum düşecek diye artık hiç biryerde yanlız değiliz yavrularımız bizimle birlikte heryerde 😊