Hanımlar merhaba bebegimin burnunu günlerdir serum fizyoloji ile ne yapsam tam olarak açamadım kuzenim soğanı 2 ye bölerek odasına koydugumda bakteri öldürüp tıkanıklığa iyi geleceğini söyledi kendi odama koydum(gribim) başımın ağrısı geçti burnum resmen açıldı bebeğinde kullanan var mı etkili oldu mu bebeğim 4,5 aylik. Tecrübeleriniz neler burun tıkanıklığı için?