Kızlar bebeğim emdikten sonra gazını çıkarmıyor kafayı arkaya atıp duruyor sonrada aşağı birikiyor kıvranıp duruyor. En kolay gaz böyle çıkar dediğiniz bir yöntem var mı? Birde emdikten sonra kaç kez gaz çıkarması lazım? Bir ara bir tane çıkarıyordu ama artık oda yok