Hanımlar iyi akşamlar
Kızım 13 günlük sezaryen ile doğum yaptım sütün hemen inmedi bu sürede kızım hep mama yedi sütüm indiğinde memeyi almadı çünkü göğüs ucum yok çıkartıcı kullandım sağma makinesiyle ucunu çıkarttım o ağzına alana kadar meme ucum geri içine gitti durum böyle olunca da kızım sinirleniyor daha çok bağırıyor. Bende süt sağma makinem ile sağıp veriyorum. Sütüm azalıp biter diye endişe ediyorum ne fikir verirsiniz