4 ay 21 günlük bebeğim var. Atak dönemimiz bitti çok da zorlanmadım açıkçası. Ama 3 gündür gece sürekli uyanıyor. Emmeden de uyumuyor saat başı emzirmekten yoruldum yanıma yatırıyorum 3 gündür uyandıkça memeyi dayıyorum ağzına. Allah aşkına napacağım ben ya? Geçici bir şey mi? Güzelce uyuyan oğlum nereye gitti?😩