Melikee123 doğduğundan beri mama ve anne sürü karışık giditoruz. Probiyotik içeriğinden dolayı hipp tercih ettim. memeyi tutma konusunda evet sıkımtı yaşıyoruz ama doğduğunda 3 gün bineronla beslendiği ve sürüm o dönemde az olduğu için bir tutuyorsa bir tutmuyor tutmak istemediğinde sağıp veriyorum