Merhaba canım anneler pazartesi günü rota aşısının ikinci dozunu yaptıracağız telefonla gorustugumde doktorumuz bununla birlikte menenjit aşılarını da yaptirabilecegimizi nimerix ve bexero ikisini de yaptirmamiz gerektiğini soyledi.3doz olarak 5.7.ve 13.aylarda dedi toplamda 2100 TL ye geliyor ve bazı forumlarda ikisinin aynı anda çok ağır olduğunu okudum kafam karıştı ikisini aynı anda yaptıran oldu mu sizin doktorlariniz nasıl önerdi?tabiki de çocuklarımız için feda olsun yaptırılması gerekiyorsa yaptıracağız bı şekilde ama ağır olursa tehlikeli olursa diye de korkuyorum çevremde kiminle konuşsam yaptırmadım diyor vicdanen huzursuz oldum napacagim konusunda