Mucizebebegim atak yok sanırım ama bizde aynıyız uykuya dalamıyor 5-10 dakika uyuyor açıyor gözünü gündüz de böyle gece de 2 kez beslenmek için uyanıyor 4 kez de huysuzluktan sanırım 🤭💃 diş dönemi dedi doktorumuz artık bunlara hazırlıklı olun dişler de çıksın rahatlar dedi henüz yeni 6 aylık olduk