Benim bebeğimde de tek böbreğinde çift toplayıcı sisteme bağlı kanal genişliği var. Voiding çektirip reflü var mı yok mu bakılacak. İdrar kültüründe istediğimiz sonucu alamadık maalesef. Antibiyotik tedavisine devam ediyoruz. Voiding sonrası teşhis daha da netleşecek ve bir yol haritası çizeceğiz biz de.
sünnetin faydası oldu mu acaba. Ameliyat düşüncesi beni çok korkutuyor