bsraydmr eğer gerçekten grade 2 ise(bazen usg değerlendirmesi şahsi yoruma dayali) ve ilerle kaydediyor ise….1 hafta sondaki tutup izlerdim.2 sistoskopi yapardım 3. Radyonuklid sintigrafi ile nedene yönelirdim….bunu doktorunuza akıl vermek için söylemeyin.bana yapılmasını istemezdim.. drun kendi kanaati olabilir. Bence dogrusu bu. Insallah geriler hicbirseye gerek kalmaz.