nane benim kızım da 21 aylık herzaman uyku düzenimiz vardır. Ama bu aralar öğlen uykusuna yatmıyor uyumak istemiyor, öğlen uyumadığı için akşam erkenden uykusu geliyo ve çoğunlukla kendi kendine uyumuş oluyor oyuzden bana da rahat oluyor tabi 😀 ama bende yanlış mı yapıyorum acaba diye öğlen uyutuyorum bir şekilde ama akşamları zor uyuyor bu sefer gece 11 12 lere kadar kalıyor ki hayatta o saatlerde uyumamıştır bunca zamandır.. Bende tek uykuya geçmeyi düşünüyorum