Ozlm123 canım neden kundak yapmıyorsun yazık bebegine. Sıcrama refleksi ilk üç ay sürecek. İlk üç ay bebegin anne karnındaki eksik üç ayıdır bebek anne kar kndaki güveni sıcaklıgı ister bunun içinde anne karnı ortamını kundak saglar. Kındak yaparak bebeğinin uzun uyumasını kendi kendine uykuya dalmasına yardımcı olur. Birde bebekler ellerinin oldugun bile farkında değildirler o yüzden ellerinle kendilerinide uyandırırlar eline bile sahip çıkamazlar yani☺️
kalça cıkıgı olmadan kundağı nasıl yapacaksın peki? Bunun içinde görsellere filan bak. Özel çırtlı kundaklar filande var onlarıda kullana bilirsin. Kollar sıkı ayaklar gevşek sakın sıkma bacagını o zman kalça çıkıgı olur. 4aylıkken filan trk kol dışarda yaparsın. Ellini emmeyebaşladugı dönemde kolunun birini dışarı cıkartıp kundak yap. Uyumadıgı dönemde kundakta tutma.
esay rutini uygula çok kolay olur.