Heraninannesi 5. Ayımıza giricez geceleri pirinç unu yedirmek istiyorum biberonda yapıcam nasıl ayarlıyoruz 125 cc yapıcam kaç kaşık atacağımı bilemedim. Birde şekersiz içmiyor kızım az bir miktarda şeker koysam olur mu ?
DenizRuya Heraninannesi Ben 120 cc ye 1 yemek kaşığı koydugumda tam katı olmuyor yani 125 cc ye 1bucuk tatlı kaşığı koyarsanız bence biberona uygun olur deneme yanılma yöntemiyle öğrenmiş olursunuz ben de ayar tutturana kadar çok döktüğüm oldu :)
Oslemm Heraninannesi bende yulaf unu ile yapıyorum tatlandırmak için meyve püresi koyabilirsiniz şekersiz içmiyor derken daha vermişmiydiniz şeker 🤔
DenizRuya Heraninannesi Hayır koymuyorum kızım mama içtiği için 3 olcek te mama koyuyorum içine bazen bebe büsküvisi koyuyorum
Heraninannesi minikkizim Bizde taşlarız 😂 Zehir vermiyoruz sonuçta taşlanacak bir durum yok geceleri vermek istiyorum zaten çoğu insan da veriyor
Balcocuk2 Heraninannesi az birşey şeker eklemesi yapabilirsiniz vermeyin diyenler kendiler bebeklerine vermesin ben veriyorum herkes ne karışır benim verdiğime biberonla hiç vermedim pişirip yediriyorum kaşıkla severek yiyor oğlum kof kilo da yapmıyor
Berken Heraninannesi pekmez yada keçi boynuzu unu deneyebilirsiniz doğal tatlandırıcı. Ama keçiboynuzu unu fazlası kabız yapar çay kaşığı ucuyla koyun