Havvana tosbikannesiii benim de dökülüyorum çok her yer sac bebegimin totosuna bile girmiş oluyor bazen şok oluyorum 🤷🏻♀️4 buçuk aylık anneyim ben de
angellove2518 tosbikannesiii ayy benimde sorunum aynı bende böyle bir post açaym dedim kalbimiz birmiş 😊 üstelik benim saç cok sık yağlanıyor
Sevilay61 tosbikannesiii alerji diyetinde oldugunuz icin bazı degerleriniz düşmüştür muhtemelen. Kan degerlerinize d vitamininize baktırın bence. Diyet donemınde takviye ilac kullanmalısınız
Masaltosunannesi Bemiks, evigen, bepanten iğneyi, her birinden birer ampül alıp saf zeytinyagoba dökün saçınıza uygulayın 1 saat bekleyin ve sonuç harika eczanede satılıyor ❤️
Zezef tosbikannesiii gebeyken kullandığınız vitaminlere 6 ay devam etmeliydiniz… i mom, ocean Mommy gibi
Mervee123 Yeşil bıttım sabununu duydum saç dökülmesi için canım.Çevremden de faydasını gören var.Araştır istersen bi
Svlcftc Mrk etmeyin kizlar gecici donem 4.5.aylarda sac dokulmesi normal 10.aydan itibaren yerine saclar cikicak suan benin oyle.. oyle bi cikiyo ki hatta sacma sapan ensede onde sagda solda. Sac uzunsa cikan saclar kisa kisa geliyo cok komik bi hal aliyo sacim